5 תשובות
אני הייתי מאחלת לה גם אם אני שונאת אותה כי בכל זאת זה יומולדת שלה
מזל טוב
את הבייסיק מזל טוב אושר ובריאות עד 120
לא מאחלים
אם אין לך ברירה תכתבי משהו ממש בסיסי (מזל טוב עד 120) אם יש לך ממש אומץ אל תעלי את הברכה לסטורי אלא רק לקלוז כדי שהיא תראה שאת לא מתה עליה. אם יש לך ברירה אז אל תעלי כלום ושתתמודד.
באותו הנושא: