התחברות
הרשמה
עד כמה מביך שכתבתי עם שגיאת כתיב מילה (הרבה מאוד פעמים) ועכשיו קלטתי שהמילה עם שגיאת כתיב? (שלחתי הודעה)
6 בפברואר 2023, 21:20
כתיבה
שגיאות כתיב
4 תשובות
לא כל כך
נ
ניקי היילי
לא נורא זה קורה לכולם
א
אנונימית1450
בקטנה קורה
ת
תברחו מ-מני
מזעזע
א
איראוואדי הישראלי
באותו הנושא:
איזו שגיאת כתיב היתה לכם פעם אבל שממש נתפסתם עליה וכתבתם אותה המון?
העלתי לסטורי מילה באנגלית וכתבתי בטעות עם שגיאת כתיב,זאת ממש פדיחה?
חחח שאלה מביכה (אני בעצמי בת) אבל לבנות - הייתן יוצאות עם מישהו שיש לו שגיאות כתיב?
מה השגיאת כתיב הכי מפגרת שכתבתם אי פעם
אוף קראתי עכשיו הודעות ישנות וראיתי שכתבתי משהו בקבוצה קטנה עם שגיאת כתיב
עד כמה זה מביך שאני עולה לכיתה י' ועדיין יש לי שגיאות כתיב?
המילה "ישך" זה סלנג או פשוט שגיאת כתיב
כתבתי באנגלית עם שגיאת כתיב ועכשיו אף אחד בחיים לא יאהב אותי ולא אשיג כלום בחיים
העלתי לסטורי מילה באנגלית וכתבתי בטעות עם שגיאת כתיב,זאת ממש פדיחה?
מה שכתבתי זה בלי שגיאות כתיב?
מה יש לאנשים להתנשא על אחרים בנוגע לשגיאות כתיב או כתיבה בכללי?