8 תשובות
אני הולך עם בגדים קצרים לא יודע מה איתך
^^ סתמי תפאקינג פה
אממ מתנצלת זה היה בציניות (+_+)^
אנונימי
זה לא כזה משנה, את בתוך מבנן, הגשם והקור לא יפריעו לך להתאמן.
תצאי עכשיו ותתאמני, את רק צריכה לתזמן מתי לצאת לאוטו
תצאי עכשיו ותתאמני, את רק צריכה לתזמן מתי לצאת לאוטו
כן
לא. זה יום להתכרבל בבית ולהעלות סטוריז של שוקו חם^_^
אנונימי
אין תירוצים, שימי מעיל וצאי
מה זה משנה
באותו הנושא: