3 תשובות
לא. זה לפנות את הבניין אחרי שכל הדיירים מסכימים, במשך כמה שנים משפצים אותו וכך הערך שלו עולה
זה מאוד משתלם בדר"כ
זה מאוד משתלם בדר"כ
מוצאים אנשים לתקופה מהבניין ובונים אוצו מחדש
שואל השאלה:
אבל לאן האנשים אמורים ללכת? ואם אין להם כסף למגורים חדשים
אבל לאן האנשים אמורים ללכת? ואם אין להם כסף למגורים חדשים
אנונימית
באותו הנושא: