22 תשובות
רק את
מישהו דחה אותך מאמי?
שואל השאלה:
תחשבו על זה רגע בלי סתם להגיב על אוטומט, אני אומרת פה עובדות
אנונימית
רוצה לדבר עם מישהו?
אין קשר בין הדברים שהבאת, עשית פה תערובת של שטויות. מה זה "לא מגיע לו", ומה זה עד גיל מאוחר?
זה לא עובדות ואת השמעת כמו המורה שלי לתנך החשיבה לך לא נכונה..
יש כאלה שרוצים להיות לבד כל החיים וטוב לבם ויש כאלה שטוב לבן בזוגיות
מה שאת אומרת פה זה לא נכון
ביטחון זאת תכונה מושכת- לא לכולם יש ביטחון, ולכן לא כולם מצליחים להגיע אל מי שהם רוצים.
זהו זה הסבר פשוט
שואל השאלה:
נגיד אחרי גיל 45. שימו לב שרוב הגברים שלא הייתה להם מעולם זוגיות בגיל זה הם באמת גברים חלשים, אתם יכולים להתכחש לזה אבל זה נכון
אנונימית
^^ זה נכון. חוסר בטחון עצמי זה לא משהו מולד בכלל, אז מה הקשר לגנים?
קצר מי זרק אותך?
שואל השאלה:
ביטחון זה התכונה שהכי מושכת נשים כי זה מראה על גבר חזק עם גנים משובחים, ולגבר שאין את זה הסיכוי שלו למצוא בחורה יורד בדיוק בגלל זה, שהוא גבר פחות "אלפא" נקרא לזה ככה והסיכוי שלא להביא צאצאים טובים ולשמור על המשפחה נמוך
אנונימית
חייםם אנשים עוברים דברים בחיים שלהם- חוסר ביטחון נוצר מהחיים וגם ביטחון נוצר מהחיים. אני מצטערת זאת חשיבה מטומטמת
שואל השאלה:
העולם אכזרי ואם גבר מאבד ביטחון מהר כנראה שהוא גבר חלש שלא יכול להיות יציב מספיק להגן על המשפחה שלו ורוב הסיכויים שאישה לא תבחר בו לשאת את הצאצאים שלו.
אנונימית
בדיוק^^ כל אחד והאופי שלו, היא אפשר להכליל ולהגיד שיש כאלה שנועדו להיות לבד כי הם חסרי ביטחון וזה גנים לא טובים
איפה באמת ראית גברים שלא מצאו זוגיות אחרי גיל 45? ולמה התעלמת מנשים שגם לא מוצאות זוגיות אחרי גיל 45? לכל אחד יש זכות להוליד ילדים, גם אם זה מאוחר מאוד. גנים גרועים או תכונות גרועות לא משנות כלום. לא הבאתי לאן את חותרת, מה קשור אבולוציוני? ברור שבגברים שלא ימצאו זוגיות עד גיל 45 עם בעיה כלשהי, כי זה גיל מאוד מבוגר ו-100 אחוז שיש להם בעיה תקשורתית חמורה או חוסר ביטחון מטורף, דבר שמאוד לא סביר ורוב המאוד מוחלט של האנשים מוצאים זוגיות (אלא אם הם א-מיניים)
נשמה שאלו פה שאלה, עניתי את דעתי. אל תחנך אותי
אין קשר בין הגנים שלך לחוסר ביטחון.
נכון ההשוואה באמת לא ברורה כי אף אחד לא נולד חסר בטחון, אבל אם מה שעברת הפך אותך לכזה צריך לעשות מאמץ ולהשתנות לא בשביל זוגיות אלא בשביל עצמך קודם כל.
אני כן מבינה מה את מנסה לומר אבל זה לא קשור לגנים
מחשבה גאונית, יש מצב
יש בזה משהו