התחברות
הרשמה
מי שהיה באישפוז סגור של הפרעות אכילה שיכנס
שנכנסים לשם בתת משקל אז שיוצאים זה כבר היה במשקל תקין כאילו לא יכולים לשחרר לפני שמגיעים למשקל "יעד"?
8 בפברואר 2023, 08:56
הפרעות אכילה
2 תשובות
בדרך כלל משתחררים במשקל יעד שהוא תקין
פ
פסימית
כן כי רוצים לייצב אותך פיזית קודם.. אבל גם יעזרו לך שם נפשית איך להתקדם בהחלמה
S
StinkyPinky
באותו הנושא:
הייתי באישפוז פסיכיאטרי שרוב הילדים שם עם הפרעות אכילה..
אני באישפוז הפרעות אכילה והדיאטנית העלתה לי את התפריט ל3000 קלוריות תגידו לי זה שפוי?
יש פה מישהי שהייתה באשפוז הפרעות אכילה ועזבה/השתחררה?
מישהו שהיה באשפוז יום בגלל הפרעות אכילה?עזרה קטנה
מישהי שהיתה באינטייק בתל השומר הפרעות אכילה כמה זמן עדש שקוראים לאשפוז?
מה לעשות... הפרעות אכילה, אשפוז - אשפוז יום (פירוט)
מי שהיה באישפוז יום על הפרעות אכילה
מישהי שהייתה במחלקה ד באישפוז מלא בשניידר ?הפרעות אכילה...
מישהו יודע מה עושים באישפוז בשניידר?(הפרעות אכילה)
אם הייתי באישפוז הפרעות אכילה ויש לי איבחון של אנורקסיה וחרדות מפסיכלוג, יגייסו אותי לצבא?
באישפוז של הפרעות אכילה אנשים יכולים לבוא לבקר ?