4 תשובות
שואל השאלה:
^^מזעזע כל הקטע הוא שיש לי פוביה ממחטים מה לעשות
^^מזעזע כל הקטע הוא שיש לי פוביה ממחטים מה לעשות
אנונימית
תבקשי שמישהו יהיה איתך, אם את בבית ספר חברה ואם בקופת חולים אמא או משהו. תחזיקי להם את היד ופשוט תמעכי אותה (אני בטוחה שהם יסבלו את הכאב בשבילך) תוציאי את כל הפחד ככה וגם תרגישי שיש לידך מישהו שעושה לך תחושב בטוחה
2 שניות וזה עובר
2 שניות וזה עובר
שואל השאלה:
תודה לכולם!!!!!!!
תודה לכולם!!!!!!!
אנונימית
לנשום
תגידי לעצמך שזה שתי שניות ויעבור
אל תסתכלי על המחט, תתרכזי במשהו אחר
תגידי לעצמך שזה שתי שניות ויעבור
אל תסתכלי על המחט, תתרכזי במשהו אחר
באותו הנושא: