5 תשובות
כן אם קורה לך שאת לאט לאט מרגישה לא נוח לידו תסיימי את זה תסמכי עלי את לא רוצה להיכנס לסבל הזה
אנונימית
כ ן .
כן אתם יכולים להיפרד וכתוצא מכך להיות בדיכאון
כן.
כן חד משמעית.
באותו הנושא: