5 תשובות
כן אם קורה לך שאת לאט לאט מרגישה לא נוח לידו תסיימי את זה תסמכי עלי את לא רוצה להיכנס לסבל הזה
אנונימית
כן אתם יכולים להיפרד וכתוצא מכך להיות בדיכאון
כן.
כן חד משמעית.