4 תשובות
מבינה אותך לגמרי גם אותי הכריחו לצאת אבל הם פשוט לא מבינים שאם אין לך חברים אתה פשוט לא תהנה .
תגידי חד וחלק שאת לא יוצאת , הם לא יכולים להכריח אותך.
תגידי חד וחלק שאת לא יוצאת , הם לא יכולים להכריח אותך.
אל תצא אני לפני חודשיים יצאתי כי הכריחו אותי וממש התעלפתי באמצע הטיול, תנסה להסביר להם שזה לא בשבילך ושיש לך תחושת בטן רעה
אנונימית
הם לא יכולים ללחוץ עלייך.
לטיול שנתי הולכים מתוך רצון לא מתוך לחץ מההורים.
אתה לא רוצה אי אפשר לקחת אותך בכוח וזה גם לא המטרה של טיול שנתי.
אתה רוצה להישאר תעמוד על שלך.
לטיול שנתי הולכים מתוך רצון לא מתוך לחץ מההורים.
אתה לא רוצה אי אפשר לקחת אותך בכוח וזה גם לא המטרה של טיול שנתי.
אתה רוצה להישאר תעמוד על שלך.
תבואי לפרטי אסביר לך
באותו הנושא: