7 תשובות
כןן :( כאב לי הלב
שואל השאלה:
כאילו אני מרגישה שהוא לא אוהב אותו
אבל למה אתן חושבות ככה?
כאילו אני מרגישה שהוא לא אוהב אותו
אבל למה אתן חושבות ככה?
אנונימית
שואל השאלה:
??
??
אנונימית
כן. אני מרגישה ככה כי איסטון היה קצת מאוהב באלה וריד קצת קינא
קראת את הספר האחרון?
קראת את הספר האחרון?
שואל השאלה:
עוד לא קראתי את הספר האחרון, אבל יש שם משהו שקורה בין ריד ואיסטון? אם כן תגידי לי כי אני חייבת ספוילרים
עוד לא קראתי את הספר האחרון, אבל יש שם משהו שקורה בין ריד ואיסטון? אם כן תגידי לי כי אני חייבת ספוילרים
אנונימית
תשלחי לי הודעה בפרטי אני לא רוצה לעשות לאחרים ספויילרר
באותו הנושא: