17 תשובות
לקרוע תתחת ואשכרה ללמוד מחוץ למסגרת בית ספר
ללמוד מצחיק שאני עונה על השאלה בידיעה שאני ממוצע 76
שואל השאלה:
אני לומדת מלא פשוט יוצא לי חרא במבחן עצמו
אנונימית
ללמוד הרבה
אמאלה גם שלי ^
יכול להיות שאת לחוצה?
שואל השאלה:
לא יודעתת
אנונימית
שואל השאלה:
קיבלתי 88 אבל בא לי לקבל באמת במחצית עכשיו איזה ממוצע 95 לפחות
אנונימית
88 זה אחלה ממוצע , זה ממוצע של תלמיד/ה שמקבל ציונים טובים במבחנים . לפי מה שהבנתי את שואפת לעוד וזה לגמרי נורמלי , תחשבי על מה הטעויות שלך , לא מבחן עצמו אלא באופן העבודה שלך למשל : את לומדת ומקבלת פחות ממה שאת רוצה אבל ציון אחלה , סביר להניח שאת יודעת אצ החומר פשוט את צריכה יותר ניסיון שיהיה לך יותר קל במבחן כלומר את צריכה לתרגל יותר , ככל שתתרגלי יותר ככה תיחשפי לעוד ועוד תרגילים שונים ותצברי יותר ידע והבנה .
שואל השאלה:
אני כל היום לומדת ולומדת גם כשאין מבחנים אני לומדת כי אני באמת אהובת ללמוד אבל אז במבחנים הכל מתחרבש לי
אנונימית
להתחיל להשקיע סוףסוף
כנראה שיש לך לחץ ממבחנים. את יכולה לנסות לקבל הערכת זמן, ולדבר על זה. תנסי להסתכל על מבחנים כאל עבודה רגילה בכיתה ותנסי לא להלחץ, תזכרי שאת מאוד טובה ומקשיבה ואין לך מה להילחץ! בלי קשר ממוצע 88 זה מעולה, אבל בכל זאת לגיטימי לרצות להשתפר וכל הכבוד לך.
ללמוד הרבה לפני כל מבחן
להשקיע
אז תנסי להבין למה , מאיפה זה נובע .. את מכירה את עצמך הכי טוב !למשל את חושבת שזה נובע מלחץ ומסטרס ? תנסי לטפל בזה , אני לא יודעת מאיפה זה נובע כי אני לא מכירה אותך אבל תנסי לשבת ולחשוב למה זה בעצם קורה
תכלס זה לא כזה קשה פשוט לומדים (כן זו תשובה מעצבנת אבל זה די עובד)