נכון יש את הזה שמעבירים וכתוב כזה נגיד "תעבירו אם יש לכם אייפון" ומעבירים את זה,למה אני לאמיכולה להעביר טת זה?זה מראה כאילו עשו צילום מסך לשאלה וזה לא נותן ללחוץ וככה זה בכל סטורים וניסיתי ללחוץ על הדבר הזה מעמוד של חברה שלי וזה לא נתן אז לחצתי מהעמוד אחר וזה כן נתן להעביר מה עושים?