34 תשובות
לא
תלןי כמה מקללת
כולם מקללים, אבל אם כל מילה שניה שלה זה קללה אז כן
כולם מקללים, אבל אם כל מילה שניה שלה זה קללה אז כן
לא
לא אתקרב מלכתחילה
אנונימי
לא כפרע
העיקר שאת כוסית
העיקר שאת כוסית
אנונימי
לא
אם היא מקללת אנשים כן
אם היא סתם מקללת בכלליות לא
אם היא סתם מקללת בכלליות לא
שואל השאלה:
אני אסביר לכם, לפעמים זה סתם כיף להכניס למשפט את המילה זין
אני אסביר לכם, לפעמים זה סתם כיף להכניס למשפט את המילה זין
כן לא אוהב שמקללים
אבל יכול לסבול את זה אם מקללים תמשפחה אני משתגע
אבל יכול לסבול את זה אם מקללים תמשפחה אני משתגע
כן
בגבול הטעם הטוב
אנונימית
כן כוסעמק אני אוהבת את הבנות עדינות
סתמו כולם מקללים היום
תלוי עד כמה אבל כמו בן אז מוריד
שואל השאלה:
לא מדברת על לקלל משפחות או משהו כמו בן זונה כמו ערסית, לפעמים זה כיף להגיד לך תזדיין למישהו כשהוא מעצבן אותך
לא מדברת על לקלל משפחות או משהו כמו בן זונה כמו ערסית, לפעמים זה כיף להגיד לך תזדיין למישהו כשהוא מעצבן אותך
שואל השאלה:
כל השכבה שלי מקללת זה פשוט כיף והאמת אני מוצאת את הקללות שלי כמושכות כי הן נכנסות מתי שצריך ואני לא אזרוק בלי סיבה לך תזדיין
כל השכבה שלי מקללת זה פשוט כיף והאמת אני מוצאת את הקללות שלי כמושכות כי הן נכנסות מתי שצריך ואני לא אזרוק בלי סיבה לך תזדיין
שואל השאלה:
כן השכבה שלי מפוצצת בערסים דוחים, אבל אני מקללת בצורה שאני אוהבת ולא כמו כל הערסים האלה
כן השכבה שלי מפוצצת בערסים דוחים, אבל אני מקללת בצורה שאני אוהבת ולא כמו כל הערסים האלה
רוב האנשים מקללים היום
אני בעצמי מקלל למרות שכן אנשים צודקים זה לא בסדר.
תעשי מה שאת חושבת לנכון.
אני בעצמי מקלל למרות שכן אנשים צודקים זה לא בסדר.
תעשי מה שאת חושבת לנכון.
אני בת ומוריד לי מאד שהוא מקלל
זה פשוט דוחה
זה פשוט דוחה
אנונימית
שואל השאלה:
בואנה איזה צבועים כל האלה שכתבו שקללות מורידות להם, נראה אתכם אומרים את זה למישהי בחול על המילה פאק יאללה
בואנה איזה צבועים כל האלה שכתבו שקללות מורידות להם, נראה אתכם אומרים את זה למישהי בחול על המילה פאק יאללה
ולא רוב האנשים מקללים היום
זה תלוי בחינוך של הבית וסביבה חברתית
אם הייתם לומדים במסגרת דתית או חרדית כמו שאני לומדת לא הייתם שומעים אפילו קללה אחת כי זה פשוט דוחה להעלות מילים כאלה גם אם יש משהו שמעצבן אפשר לומר את זה בצורה אחרת
ואפשר לנהל שיח עם בן אדם ולא להגיב ברגעי עצבים סתם כי רק גורר לקללות עדיף ללכת לשתות כוס מים לחזור אחרי שעה ולדבר על זה כמו אנשים בוגרים
זה תלוי בחינוך של הבית וסביבה חברתית
אם הייתם לומדים במסגרת דתית או חרדית כמו שאני לומדת לא הייתם שומעים אפילו קללה אחת כי זה פשוט דוחה להעלות מילים כאלה גם אם יש משהו שמעצבן אפשר לומר את זה בצורה אחרת
ואפשר לנהל שיח עם בן אדם ולא להגיב ברגעי עצבים סתם כי רק גורר לקללות עדיף ללכת לשתות כוס מים לחזור אחרי שעה ולדבר על זה כמו אנשים בוגרים
אנונימית
אז בסדר את תקללי ותמשיכי לחשוב שזה בסדר
הכל טוב זה הדרך שלך אבל את רוצה שגם נאהב את הדרך שלך?
יש גבול מצטערת מאוד שיש לנו דעות שונות ודרך שונה משלך
הכל טוב זה הדרך שלך אבל את רוצה שגם נאהב את הדרך שלך?
יש גבול מצטערת מאוד שיש לנו דעות שונות ודרך שונה משלך
אנונימית
שואל השאלה:
קללות. זה. חלק. מהומור.
קללות. זה. חלק. מהומור.
הומור מדהים מה אני אגיד
אנונימית
שואל השאלה:
הדרך שלכם ממש מתיפייפת
הדרך שלכם ממש מתיפייפת
לא חיים שלי לא מתייפיפת
אלה החיים אנחנו צריכים לכבד את השפה שלנו במיוחד השפה העברית הקדושה ולא לנבל את הפה
זה משפיע על הנפש שלנו ועל כל החיים כל הדיבור המלוכלך הזה
אם את נהנית מזה? אז סבבה תקללי ותהני לא מבינה מה את בוכה
זאת דעתי את לא תשכנעי אותי להיות כמוך כי באמת טוב לי בדרך שלי לא רואה עניין בקללות
ושוב לא אמרתי לך לשנות את הדרך שלך תעשי מה שאת חושבת את פשוט שאלת את דעתנו אז עניתי זה הכל
אלה החיים אנחנו צריכים לכבד את השפה שלנו במיוחד השפה העברית הקדושה ולא לנבל את הפה
זה משפיע על הנפש שלנו ועל כל החיים כל הדיבור המלוכלך הזה
אם את נהנית מזה? אז סבבה תקללי ותהני לא מבינה מה את בוכה
זאת דעתי את לא תשכנעי אותי להיות כמוך כי באמת טוב לי בדרך שלי לא רואה עניין בקללות
ושוב לא אמרתי לך לשנות את הדרך שלך תעשי מה שאת חושבת את פשוט שאלת את דעתנו אז עניתי זה הכל
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא מדברת עלייך שאת דתייה ושזה מה שלימדו אותך, אני מדברת על כל אלה שיש להם בעיה ורוצים מישהי עדינה אבל אם מישהי חמודה אומרת פאק בארצות הברית זה לא מוריד להם בכלל
אני לא מדברת עלייך שאת דתייה ושזה מה שלימדו אותך, אני מדברת על כל אלה שיש להם בעיה ורוצים מישהי עדינה אבל אם מישהי חמודה אומרת פאק בארצות הברית זה לא מוריד להם בכלל
אני חושבת שבגלל שאנחנו ישראלים ובאנגלית להגיד לך את האמת הקללות נשמעות פחות רע אפילו שזה אותה משמעות ואפילו יותר גרוע לפעמים
אבל בגלל שזה לא שפת האם אנשים פחות מרגישים עם זה רע והקללות האלה נהיו די סלנג שכל דובר אנגלית כמעט משתמש בו
אבל בגלל שזה לא שפת האם אנשים פחות מרגישים עם זה רע והקללות האלה נהיו די סלנג שכל דובר אנגלית כמעט משתמש בו
אנונימית
ואני לא חושבת שבן אדם שבאמת מפריע לו קללות באמת יאהב גם מישהי מחול שמקללת זה רק נראה
אנונימית
שואל השאלה:
אז תתפלאי לשמוע שגם בישראל הקללות האלה הם כבר סלאנג אין מה לעשות ואם אנשים יפסלו מישהי על זה שהיא אמרה זין שיהיה להם בהצלחה בלמצוא בת זוג
אז תתפלאי לשמוע שגם בישראל הקללות האלה הם כבר סלאנג אין מה לעשות ואם אנשים יפסלו מישהי על זה שהיא אמרה זין שיהיה להם בהצלחה בלמצוא בת זוג
לא מצדיקה את זה שפאק נהיה סלנג
ההפך אנשים צריכים לשים לב גם לקללות באנגלית שזה לא בסדר
ולא יודעת מה איתך אני חושבת שלהגיד זין ממש לא מגניב וכיף זה פשוט דוחה
כן בעברית זה נשמע רע יותר כי זה השפה שלנו אבל גם באנגלית זה לא בסדר
אז יאללה תנסי לחנך את העולם בהצלחה
ההפך אנשים צריכים לשים לב גם לקללות באנגלית שזה לא בסדר
ולא יודעת מה איתך אני חושבת שלהגיד זין ממש לא מגניב וכיף זה פשוט דוחה
כן בעברית זה נשמע רע יותר כי זה השפה שלנו אבל גם באנגלית זה לא בסדר
אז יאללה תנסי לחנך את העולם בהצלחה
אנונימית
באותו הנושא: