7 תשובות
שזאת אשמת ישראל וזה ממש עצוב שצריכים למות חפים מפשע משני הצדדים בשביל שישראל תבין מה שהיא עושה
אנחנו במלחמה מתמדת וזה כבר מאוחר מידי, זהו זנ עצוב
כשאת היית בירושלים בזמן הפיגוע:)
ושעכשיו את בין עכו לנהריה :)(איפה שהמחבל מסתובב)
אנונימית
לא בטוחה שיש מישהו (לא ערבי) שחושב שזה מצב תקין וטוב
לא אכפת לי
אנונימית
אנונימית שלא אכפת לה, יהיה אכפת לך כשזה יגיע אלייך