141 תשובות
יש דרכים אחרות למחות
ה' ישלם לכן
אנונימי
שהיא סתם איזה מסכנה
ואת יכולה גם לעשות את זה (לא מומלץ)
זה יעזור להרבה אנשים אם תיהי במעצר..
ואת יכולה גם לעשות את זה (לא מומלץ)
זה יעזור להרבה אנשים אם תיהי במעצר..
כל הכבוד על עוד שאלה שתיגרום לשנאה ושיסוי בין עם ישראל היקר
ובשביל שלא ימחקו ארשום לא
עריכה: מיותר לציין שאותו אדם ראה שאלה דומה לזו בחמות ולכן שאל שאלה בסגנון דומה בשביל להגיע לחמות
אבל הוא לא לקח בחשבון שזה יגרום לשנאה פה בנינו וזה מעציב אותי
בעיקר הנשאה אבל גם זה שאתם נופלים לזה כל פעם מחדש
ובשביל שלא ימחקו ארשום לא
עריכה: מיותר לציין שאותו אדם ראה שאלה דומה לזו בחמות ולכן שאל שאלה בסגנון דומה בשביל להגיע לחמות
אבל הוא לא לקח בחשבון שזה יגרום לשנאה פה בנינו וזה מעציב אותי
בעיקר הנשאה אבל גם זה שאתם נופלים לזה כל פעם מחדש
דעתי היא שיש לי קיא
לפי דעתי היא מפגרת רצח כי החוק נועד בכדי לוודא שנשים לא יבואו בלבוש לא צנוע בזמן שיש להם אופציה בתור ירושלמי בחודש האחרון למאת מהבית בלי סוודר משמעו דלקת ראיות היא באה לעשות דווקא ומבטיח לך שהיא מצטערת על זה עכשיו והיא חולה היא לא הגיע ככה כי היה לה חם או משהו כזה היא הגיע ככה כדי חקבל צומי ופרסום מהתקשרות חולי הפרסום ופאפאראצי זה נושא עצוב היא יכחה לבוא עם שלט מחאה או לחכת להפגין אבל למה לזלזל בכאזת רמה אני בטוח שם היא הייתה עושה את זה במסגד היא הייתה עם כדור בראש אם היא רוצה למחות יש דרך ולבוא ככה למקום הכי קדוש ליהודים זאת לא הדרך ובא זמנית היא פשוט יכלה לבוא עם חולצה קצרה ושורטס זה לא שאני רצ לה ברחובות פלורנטין עם דגלי ישראל ושורף שם דגלי גאווה ואם מישהי שככה מתלבשת אז לא כזה אכפת לה מהכותל ורוב הסיכויים שזאת פעם ראשונה ואחרונה שלה שם אז שתסתום תשים על עצמה מהשו ותחזור לתל אביב
נואשת להיות בחמות, זה די משעשע.
את דעתי בנושא הבעתי באחת מכמה השאלות שהיו כבר בחמות. אני חושבת שזה פשוט מזעזע, ואני כל כך מקווה שהיא מתחרטת על זה.
זה פשוט לא מכבד אותה ואת הסובבים שלה וזה כל כך נוראי.
אם היא רצתה "להפגין" על החוק שרצו לחוקק (או שכבר נחקק, אני לא עוקבת ממש), יש דרכים אחרים לעשות את זה, עצוב שהיא ואת חושבות שזאת הדרך הנכונה.
את דעתי בנושא הבעתי באחת מכמה השאלות שהיו כבר בחמות. אני חושבת שזה פשוט מזעזע, ואני כל כך מקווה שהיא מתחרטת על זה.
זה פשוט לא מכבד אותה ואת הסובבים שלה וזה כל כך נוראי.
אם היא רצתה "להפגין" על החוק שרצו לחוקק (או שכבר נחקק, אני לא עוקבת ממש), יש דרכים אחרים לעשות את זה, עצוב שהיא ואת חושבות שזאת הדרך הנכונה.
מגעיל שאת קוראת לה "מלכה"
מעשה כל כך מבזה ומגעיל, אם זו מלכה עבורך, אני לא יודעת כבר מה לחשוב עלייך כבן אדם
אבל היא עצמה מחפשת תשומת לב ואהדות, אולי גם את.
אני באמת נגעלת בכל כולי מאנשים שמעריצים את ההתנהגות הלא מכבדת הזאת, אני מקווה שיום אחד תתבגרי ותביני שככה לא מתנהגים, אם יש לכם דעה ואתם רוצים לעורר תגובות, תעשו את זה בצורה מכובדת יותר.
לא קבעו שהחוק הזה קיים, לא אישרו אותו בכלל.
פשוט לא מכבד, תעבירו מסר בכבוד, יש דרך.
ויש פעמים שאנשים שיוצאים להפגין חוצים את הגבול ופה היא הגזימה מאוד.
אי אפשר לזלזל באנשים אחרים ולחשוב שאתה מעליהם.
נשים גיבורות הן:
ז'אן דארק
סרלה ת'קרל
קתרין שוויצר
אלו נשים מדהימות אבל אחת שהולכת חשוף בכותל בשביל לעורר פרובוקציה היא ממש לא גיבורה, פשוט עצוב.
מעשה כל כך מבזה ומגעיל, אם זו מלכה עבורך, אני לא יודעת כבר מה לחשוב עלייך כבן אדם
אבל היא עצמה מחפשת תשומת לב ואהדות, אולי גם את.
אני באמת נגעלת בכל כולי מאנשים שמעריצים את ההתנהגות הלא מכבדת הזאת, אני מקווה שיום אחד תתבגרי ותביני שככה לא מתנהגים, אם יש לכם דעה ואתם רוצים לעורר תגובות, תעשו את זה בצורה מכובדת יותר.
לא קבעו שהחוק הזה קיים, לא אישרו אותו בכלל.
פשוט לא מכבד, תעבירו מסר בכבוד, יש דרך.
ויש פעמים שאנשים שיוצאים להפגין חוצים את הגבול ופה היא הגזימה מאוד.
אי אפשר לזלזל באנשים אחרים ולחשוב שאתה מעליהם.
נשים גיבורות הן:
ז'אן דארק
סרלה ת'קרל
קתרין שוויצר
אלו נשים מדהימות אבל אחת שהולכת חשוף בכותל בשביל לעורר פרובוקציה היא ממש לא גיבורה, פשוט עצוב.
באמת כל הכבוד לה
אבל הממשלה לא מבינה כלום מה אפשר לעשות
אבל הממשלה לא מבינה כלום מה אפשר לעשות
כל הכבוד לה
אקטיביסטית אמיתית
מייצגת את הנשים בכבוד לפי דעתי
אקטיביסטית אמיתית
מייצגת את הנשים בכבוד לפי דעתי
גועל נפש.
היא מסכנה וגם אתה.
"מייצגת את הנשים בכבוד"
אל תכליל את כל המין הנשי בבקשה, אני לא מכבדת ובכלל לא מצדיקה את ההתנהגות הדוחה הזאת.
איכס גם מה זה מייצגת, למה שהיא תייצג אותי ואת הדעות שלי, מי היא?
אל תגיד את זה אפילו^^^^
אל תכליל את כל המין הנשי בבקשה, אני לא מכבדת ובכלל לא מצדיקה את ההתנהגות הדוחה הזאת.
איכס גם מה זה מייצגת, למה שהיא תייצג אותי ואת הדעות שלי, מי היא?
אל תגיד את זה אפילו^^^^
לא. אני גם נגד החוק הטיפשי הזה (נגד חצי שנת מאסר. אני מבינה את הקטע של לכבד ואני גם מכבדת אבל חצי שנה מאסר זה מוגזם וזה מה שמעצבן אותי פה.) אבל יש כלכך הרבה דרכים אחרות למחות ולהראות שאתה נגד
למה לעשות דווקא ולהתפשט במקום כזה? זה מקום שצריך לכבד בין אם אתה מאמין ובין אם לא. זה עניין מוסרי.
למה לעשות דווקא ולהתפשט במקום כזה? זה מקום שצריך לכבד בין אם אתה מאמין ובין אם לא. זה עניין מוסרי.
להתפשט במקום קדוש? גם אם לא בשבילכם תכבדו יש דרכים אחרות למחות פשוט בושה
איך מלכה זה לא מכבד בכלל
אנונימי
לדעתי לא.
צריך לכבד את המתפללים שם ואת המקום
גם אם המא לא אוהבת את החוק *שעוד לא עלה אפילו להצבעה*
צריך לכבד את המתפללים שם ואת המקום
גם אם המא לא אוהבת את החוק *שעוד לא עלה אפילו להצבעה*
לא הבנתי כל הכתבות שחיפשתי הועלו ב2017 קרה משהו השבוע עוד פעם?
יש דרכים להפגין חוץ מלבזות מקום קדוש לרוב העם, זה חוסר כבוד, וזלזול בוטה במקום שגם אם היא לא מאמינה בקדושה שלו זה גועלי להתנהג ככה
ולהר הבית היא בחיים לא הייתה מעיזה לעלות ככה (מסיבה פשוטה שהמוסלמים בחיים לא היו שותקים לה על ביזוי של מקום קדוש)
ולהר הבית היא בחיים לא הייתה מעיזה לעלות ככה (מסיבה פשוטה שהמוסלמים בחיים לא היו שותקים לה על ביזוי של מקום קדוש)
אנונימי
האישה שעשתה את זה מגעילה היא עשתה מעשה דוחה במיוחד במקום מכובד וזה כמו להתפשט במנזר. למה את קוראת לה מלכה? ככה ממש לא מתנהגים והמעשה שלה ממש לא חוקי. זה מאוד עצוב שאת חושבת שזה מותר וחוקי לעשות דבר כזה ומי שעושה את זה הוא מלך
כן, היום בבוקר^^^
פשוט מזעזע
לא מכבד
מסכימה איתך
עצוב^
מזעזע! היא עשתה מעשה חמור ביותר! איך את יכולה לתמוך בה?!
אנונימי
שאם היא רוצה למחות באמת שתעשה אותו דבר בצד השני של הכותל...
נראה מה יהיה אז
נראה מה יהיה אז
חוסר כבוד כלפי עצמה וכלפי הדת
שיהיה לה בהצלחה בחיים
שיהיה לה בהצלחה בחיים
דעתי היא שאת משוגעת בלי כבוד
מילא ברחוב אבל במקום קדוש?!
שתכבד גם אם היא לא מאמינה בה אז זה לא אומר שהיא צריכה לעשות את זה זה לא מכבד את עצמה ולא נעים לאנשים שם לראות אותה
מילא ברחוב אבל במקום קדוש?!
שתכבד גם אם היא לא מאמינה בה אז זה לא אומר שהיא צריכה לעשות את זה זה לא מכבד את עצמה ולא נעים לאנשים שם לראות אותה
אם זה מה שמעצים נשים בעיניך זה עצוב מאוד
להעצים נשים לא עושים דרך ביזיון של מקום קדוש לרוב הציבור בישראל, ואם היא רצתה להפגין יש מיליון דרכים יותר נורמליות מהביזיון שהיא עשתה
להעצים נשים לא עושים דרך ביזיון של מקום קדוש לרוב הציבור בישראל, ואם היא רצתה להפגין יש מיליון דרכים יותר נורמליות מהביזיון שהיא עשתה
אנונימי
איך לא קר לה
דעתי שאלוהים ישלם לכן
יש דרכים אחרות למחות
בתור דתייה אני גם מתנגדת לחוק הזה, זה חוק שנועד להפיץ שנאה ופילוג שבכל מקרה יש.
אבל זאת לא הדרך למחות.
בתור דתייה אני גם מתנגדת לחוק הזה, זה חוק שנועד להפיץ שנאה ופילוג שבכל מקרה יש.
אבל זאת לא הדרך למחות.
שהיא צריכה ממש ממש להתבייש
מזל שהטיול לכותל מהבית ספר שלי מחר...
מזל שהטיול לכותל מהבית ספר שלי מחר...
מלכה היא ממש לא, ובושה שהיית עושה אותו דבר. השם ישלם לה על זה
למה לא לכבד מקום קדוש? גם אם לא מאמינים למה לא לכבד? אם היית מטיילת בחול והולכת לאיזה מסגד בחיים לא היית מתלבשת ככה
פתאום שזה קשור ליהדות אנשים אומרים שזה בסדר, בושה
למה לא לכבד מקום קדוש? גם אם לא מאמינים למה לא לכבד? אם היית מטיילת בחול והולכת לאיזה מסגד בחיים לא היית מתלבשת ככה
פתאום שזה קשור ליהדות אנשים אומרים שזה בסדר, בושה
לא מלכה. סתם רוצה לעשות פרובוקציה. עוד שניה ונשכח ממנה
את תת רמה לא פחות ממנה.
מזכירה לי את השמאלנים שיעשו הכל כדי להוכיח שהם דמוקרטים ודואגים לזכויות המיעוט, אך כשמדובר בכבוד האדם הם שוכחים מהם נימוסין.
צועקים בקולי קולות "חופש הביטוי! חופש הביטוי!" אך בשנייה שיש דעה שונה משלהם, מתחילה סתימת פיות והסתה שלא ברא כמותה השטן.
אנשים נעקרו מבתיהם ולא עשו כזו הסתה וקראו לרצח ופילוג של עם.
אנשים עברו פי 20 יותר.
אנשים נרצחו ובני המשפחה שלהם לא קראו לרצח ופילוג, ובסוף... כמה שמאלנים שבוכים על כך שהכח שהם יצרו לעצמם שלא בזכות - נלקח מהם.
כן. זו מי שאת. ככל הנראה עוד ילדה שלא ראתה מספיק את שני הצדדים של המטבע. מתרכזת אך ורק בעצמך ובכותרות המסיתות ושוטפות את המח.
מזכירה לי את השמאלנים שיעשו הכל כדי להוכיח שהם דמוקרטים ודואגים לזכויות המיעוט, אך כשמדובר בכבוד האדם הם שוכחים מהם נימוסין.
צועקים בקולי קולות "חופש הביטוי! חופש הביטוי!" אך בשנייה שיש דעה שונה משלהם, מתחילה סתימת פיות והסתה שלא ברא כמותה השטן.
אנשים נעקרו מבתיהם ולא עשו כזו הסתה וקראו לרצח ופילוג של עם.
אנשים עברו פי 20 יותר.
אנשים נרצחו ובני המשפחה שלהם לא קראו לרצח ופילוג, ובסוף... כמה שמאלנים שבוכים על כך שהכח שהם יצרו לעצמם שלא בזכות - נלקח מהם.
כן. זו מי שאת. ככל הנראה עוד ילדה שלא ראתה מספיק את שני הצדדים של המטבע. מתרכזת אך ורק בעצמך ובכותרות המסיתות ושוטפות את המח.
אני לא חושבת שהיא מלכה ,אני רק חושבת שאנשים מתחרפנים יותר מדי מהסיפור הזה, הרי מתי שהם לא מכבדים אתאיסטים זה בסדר גמור ולאתאיסטים לא איכפת מזה, אבל כשזה ההפך הם מתבכיינים על זה סתם.
לגמרי צודקת
מלכה?
מצחיק אותך שאנשים מזלזלים והולכים בהתרסה נגד דעה של אנשים אחרים?
היה לך נעים אם באמצע ליל הסדר מישהו יבוא ויתחיל לפזר לך לחם על כל הבית? ומעניין לי תזין אם אתה חוגג ליל הסדר או לא זה רק העיקרון.
לא תקין לא בוגר ולא מוסרי בכלל לעשות את זה.
המקום הזה הוא מקום מכובד בשביל המון אומות לא רק שלנו, אין דבר כזה בכלל לבוא לשם בלבוש הזה, בדובאי היו מוציאים אותה להורג.
והכי מגעיל שהסיפור הזה בא מרקע פוליטי, מילא היא הייתה ככה מתלבשת ואני עדיין לא מצדיקה את זה אבל לבוא בכוונה כדי להצהיר את הדעה שלה? משפיל.
פשוט בושה בשבילה ועוד יותר שאנשים תומכים בזה.
מצחיק אותך שאנשים מזלזלים והולכים בהתרסה נגד דעה של אנשים אחרים?
היה לך נעים אם באמצע ליל הסדר מישהו יבוא ויתחיל לפזר לך לחם על כל הבית? ומעניין לי תזין אם אתה חוגג ליל הסדר או לא זה רק העיקרון.
לא תקין לא בוגר ולא מוסרי בכלל לעשות את זה.
המקום הזה הוא מקום מכובד בשביל המון אומות לא רק שלנו, אין דבר כזה בכלל לבוא לשם בלבוש הזה, בדובאי היו מוציאים אותה להורג.
והכי מגעיל שהסיפור הזה בא מרקע פוליטי, מילא היא הייתה ככה מתלבשת ואני עדיין לא מצדיקה את זה אבל לבוא בכוונה כדי להצהיר את הדעה שלה? משפיל.
פשוט בושה בשבילה ועוד יותר שאנשים תומכים בזה.
בטח את מהאלה שרוצים "שוויון לכולם" ושצריך "לכבד את כולם" וכל הבולשיט של השמאל
אנונימי
היא אמיצה
אבל חכמה
שזה לא מכובד ומזעזע
הכותל הוא מקום קדוש,כמובן שלהתלבש שם ארוך ולא לאפשר חולצה קצרה זה מזעזע אבל להתפשט בכותל?
כמה חוסר כבוד.
הכותל הוא מקום קדוש,כמובן שלהתלבש שם ארוך ולא לאפשר חולצה קצרה זה מזעזע אבל להתפשט בכותל?
כמה חוסר כבוד.
בושה. לא עושים דבר כזה במקום קדוש.
אין למי שלא מאמין מה לחפש שם במילא. אז לא הבנתי למה צריך מחאה? מה אכפת לה בכלל?
אין למי שלא מאמין מה לחפש שם במילא. אז לא הבנתי למה צריך מחאה? מה אכפת לה בכלל?
מלכה? חחחחח
מלכה לא מתייחסת ככה לגוף שלה, למלכה יש כבוד עצמי .
מלכה לא מתייחסת ככה לגוף שלה, למלכה יש כבוד עצמי .
לא מכבד את הכותל אבל מצד שני הראתה טוב טוב ליושבים למעלה שאי אפשר להשתלט עלינו.
פרובוקציות בשקל, ביזוי, וחוסר כבוד בעליל
גירלבוס
את מודעת לזה שזה חלק מבית המקדש והמקום הכי חשוב לעמ"י בין אם את מאמינה או לא, כן?
להצדיק מעשה כזה ולומר שהיא "מלכה" רק מחריד ומראה על בורות. כנראה כתבת את השאלה סתם בשביל ליצור רעש. ולמה נראה לך שהיא מלכה? אני באמת שואלת.
להצדיק מעשה כזה ולומר שהיא "מלכה" רק מחריד ומראה על בורות. כנראה כתבת את השאלה סתם בשביל ליצור רעש. ולמה נראה לך שהיא מלכה? אני באמת שואלת.
למה סקילה לא בחוקה?
אנונימי
לפי דעתי זה מביך! זה בידיוק שלא הייתי הולכת ככה לכנסייה למרות שאני יהודיה כי אני מכבדת ויודע מה? זה לא קשור לדת זה לא מעשה שעושים בן אדם שחושב שזה מעשה טוב זה מביך
אנונימית
ואו היא הבן אדם הכי מגעיל שקיים
לא מתאים שבחורה או גבר זה לא משנה מי התפשטו ליד הכותל שזה דבר קדוש
אז לכי תעשי את זה ימגעילה
מלכה מלכה מלכה את צודקתת!!!
אנונימית
אם זה כל כך חשוב לכי תעשי את זה במסגד בכפרים,שם באמת יש אפליה,נראה אותך יוצאת מזה
אנונימי
^^ דיי. (אנונימית)
אנונימי
לא די,כל מי שמוכנה לעשות את זה היא כנראה בתוך תוכה חולת נפש שמחכה לסיכוי להתפשט ברחוב על כל סיבה.
איפה פה מחאה על זכויות האדם,יש פה רק פגיעה בכבוד האדם ובכבוד האלוהים.
אני מקווה שהיא כבר תקבל את המכה שלה
איפה פה מחאה על זכויות האדם,יש פה רק פגיעה בכבוד האדם ובכבוד האלוהים.
אני מקווה שהיא כבר תקבל את המכה שלה
אנונימי
ממש לא מכבד יש דרכים אחרים לשבות
תתבישי לך. אם להתפשט במקום הכי קדוש בארץ ולדעתי גם בעולם זה דבר שאת תומכת בו, זה הדבר הכי מבזה שיכול להיות.
אנונימית
מה היא ניסתה להשיג חוץ מצומי ופרובקציה
בגוג ומגוג אתם תיהיו הראשונים למות (השמאלנים הקיצוניים שמתפשטים בכותל ושמחים ברצח יהודים)
אנונימי
אני מבינה את המחאה אבל יש דרכים אחרות , מכבדות ויותר נורמטיביות למחות. היא הגזימה והיא חצתה את הגבול.
judea
לא אמרתי לך דיי. אמרתי לאנונימית מעלייך
אני מסכים איתך אבל היא פשוט אומרת "מלכה מלכה מלכה"
לא אמרתי לך דיי. אמרתי לאנונימית מעלייך
אני מסכים איתך אבל היא פשוט אומרת "מלכה מלכה מלכה"
אנונימי
בושה וחרפה חסרת כבוד
טרול
להתלבש חשוף זה מכבד מאוד וזה עוצמתי
מקווה שאת צינית^
אנונימי
מזעזע
תעשי בידיוק אותו הדבר רק הפעם באל-אקצא, שם יש חושך ודיכוי נשי
אני נגד החוק מכיוון שהכותל הוא לא רק של דתיים, אלא אבן שמאחדת את כל העם, והחוק הזה הוא כפיה דתית. *אבל* כולנו יודעים שרוב האנשים שם הם דתיים שבאים להתפלל, את קולטת שהיא מתגרה ומזלזלת בהם ברמה כזו שיכלה פשוט לירוק להם בפרצוף? איפה ההתחשבות באורח החיים הקשה שהם מתאמצים כל כך לשמר. היא לא יצאה מלכה, אלא כלבה.
איך מה זה ממש מגעיל היא צריכה לכבד ולהבין שזה מקום קדוש אז עם היא רוצה להסתובב עם בקיני שתעשה את זה בבית שלה כי זה ממש מטמטם עם היו שם ילדים מה נסגר אנשים של היום מטומטמים איכס
מה קשור מלכה?!
אני לא מאמינה בדת וזה אבל עדיין זה אי כבוד!!
גועל נפש!!!!
אני לא מאמינה בדת וזה אבל עדיין זה אי כבוד!!
גועל נפש!!!!
אנונימית
ממש לא
כי אין לכם הערכה לתורה הקדושה ולקודשים של ישראל וזה חיסרון גדול גם אם נראה לכם שכיף לכם לחיות בלי להקשיב לתורה הקדושה
היא סתם עושה לצומי ולמחות
יש כבוד בסיסי לבן אדם מחאה לא מחאה!
יודעת על זה רק עכשיו, מזעזע
כי בסוף המחיר כבד מאוד עדיף לא להיות קיצוני לשום צד תהיו אנשים טובים
באמת מלכה
יואוו
איך את מחפשת צומי ולהגיע לחמות בכוח אני לא יכולהה
ולשאלה: זה פשוט בושה וחרפה. אישה גועל נפש.
זכותה לא להאמין באלוהים ולא לתמוך בדבר הזה שרוצים לעשות של החצי שנה מאסר (גם אני לא תומכת בזה אבל כן מאמינה באלוהים) אבל ככה לעשות למקום שהוא בין המקומות הכי קדושים לעם היהודי ובארץ ישראל זה פשוט בושה! אין לי מילה אחרת לתאר את זה.
זה פשוט לקחת את הכבוד העצמי שלך את הכבוד של המדינה שלך ושל העם שלך ולרסק אותו לאלף חתיכות.
בטוחה שיש לאישה הזאת משהו לא בסדר בראש.
סתם שתיכן מחפשות צומי (את והאישה שהתפשטה)
איך את מחפשת צומי ולהגיע לחמות בכוח אני לא יכולהה
ולשאלה: זה פשוט בושה וחרפה. אישה גועל נפש.
זכותה לא להאמין באלוהים ולא לתמוך בדבר הזה שרוצים לעשות של החצי שנה מאסר (גם אני לא תומכת בזה אבל כן מאמינה באלוהים) אבל ככה לעשות למקום שהוא בין המקומות הכי קדושים לעם היהודי ובארץ ישראל זה פשוט בושה! אין לי מילה אחרת לתאר את זה.
זה פשוט לקחת את הכבוד העצמי שלך את הכבוד של המדינה שלך ושל העם שלך ולרסק אותו לאלף חתיכות.
בטוחה שיש לאישה הזאת משהו לא בסדר בראש.
סתם שתיכן מחפשות צומי (את והאישה שהתפשטה)
איזה חופרים!! באמת למי אכפת??
לא ממש לא
אני מתחזקת ולפי דעתי זה לא מכבד
לא רק את האנשים בכותל
טת המעמד הקדוש שלו
היא לא הייתה מתפשטת בכנסיה או במנזר
אז למה בכותל כן?
זה לא בסדר מכל כך הרבה סיבות לא רק סיבות דתיות
אני מתחזקת ולפי דעתי זה לא מכבד
לא רק את האנשים בכותל
טת המעמד הקדוש שלו
היא לא הייתה מתפשטת בכנסיה או במנזר
אז למה בכותל כן?
זה לא בסדר מכל כך הרבה סיבות לא רק סיבות דתיות
שאלוהים ישרוף אתכן ביחד אמן
אנונימית
יש לבלונדה נקודה
בושה וגועל נפש!!! ה יגרום לה לשלם על זה טוב טוב
יש משהו במה שkitty אמרה
דעתי היא שהיא בת כלבה ואם היא הייתה נכנסת ככה לאל אקצא היא לא הייתה חוזרת נושמת משם
מת עליכם
ממש לא לכל דבר יש דרך וזה ממש לא הפיתרון
סתום
^ילד נגמלת ממוצצים אז תפסת אומץ?
לי זה מוצצים לך זה מקלות בתחת
לא עוקבת,על איזה חוק מדובר?
נוראי
מה היא חשבה לעצמה שהתלבשה ככה
וגם איך השומרים נתנו לה להכנס???
מה היא חשבה לעצמה שהתלבשה ככה
וגם איך השומרים נתנו לה להכנס???
לאחותך זה מקלות בתחת יאפס
היא התפשטה שם
באמת? זה הכאמבק שך?? אחי יא פוזל
זה לumai!...
כן הם הבינו נראלי יקשה הבנה
לא רק אמרתי את זה לא שים מתומתמים כמוך שידעו...
לאנשים*
סליחה לא התכוונתי לפגוע באף אחד אחר
אני חושב שהאנשים האלה יודעים לכתוב מטומטמים
נקודה טובה, רק שתדע אין לי אחות (כמו שלך אין אבא) מי היה רוצה להיות אבא של זה
כל הכבוד לה על המחאה!
מה יש לכם הבנתי שהכותל זה קדוש אז אסור אבל הנשים עוברות דיכוי במשך אלפי שנים וככה היא מראה לממשלה שהדתיים לא ישתלטו על החילונים השפויים.
באמת אין לי אבא יפה אנחנו פיירים
ברא
כמו שאמרתי, השאלה הזו רק תביא לשנאה ושיסוע בין עם ישראל
כל הכבוד לך שואל השאלה מרוצה?
תראו אותכם
תראו מה רשמתם לבן אדם אחר? פאקינג בם אדם
הוא יכול להיות ליידכם במסעדה אפילו
אבל כמה קל לרשום במקלדת נכון? הכי קל?
כל הכבוד לך שואל השאלה מרוצה?
תראו אותכם
תראו מה רשמתם לבן אדם אחר? פאקינג בם אדם
הוא יכול להיות ליידכם במסעדה אפילו
אבל כמה קל לרשום במקלדת נכון? הכי קל?
אחי לך לישון אני די בטוח שזו שעת השינה שך
כולם עושים את זה לצומי מה אתה לא מבין מר וויד? מה אכפת לך מה אנשים עושים?
umai אני בטוחה שאלוהים אוהב שאנשים מאחלים לאחרים מוות
שהשם ישלם לה וניא תקבל מה שמגיע לה
צדיק
^^^^^ברור שאכפת לי זה מדינה שלי זה העם שלי
אני רוצה שיהיה טוב בעולם לא שיהיה רע
ושאלות כאלו רק גורמות לרע
אני רוצה שיהיה טוב בעולם לא שיהיה רע
ושאלות כאלו רק גורמות לרע
מזה
אנשים מתו בשביל המקום הזה
נשפך דם כדי שהמדינה הזאת תיהיה של היהודים אז לא לא צריך לעשות חוק כזה אבל היית הולך למסגד ערום לא למה כי היו הורגים אותך אל תיהיה טיפש מקום קדוש מכבדים והיא היתה חצופה ברמות וחסרת חינוך ואל תדאגו רואים הכל למעלה
קצת לחשוב כמו אנשים רגילים אפילו לא עניין של דת כבוד זה רמה בסיסית
אנשים מתו בשביל המקום הזה
נשפך דם כדי שהמדינה הזאת תיהיה של היהודים אז לא לא צריך לעשות חוק כזה אבל היית הולך למסגד ערום לא למה כי היו הורגים אותך אל תיהיה טיפש מקום קדוש מכבדים והיא היתה חצופה ברמות וחסרת חינוך ואל תדאגו רואים הכל למעלה
קצת לחשוב כמו אנשים רגילים אפילו לא עניין של דת כבוד זה רמה בסיסית
שעצוב שאת יודעת לכתוב תקין וחושבת שזו דרך לפתור דברים. מתבגרים, בעיניי.
ככה או ככה עצוב, להתפשט כדי להביע מחאה? מה חסר
ככה או ככה עצוב, להתפשט כדי להביע מחאה? מה חסר
איכס.
דיי זה באמת שאלה מתומתמת אבל לא צריך לתקוף אותו על זה
זאת הטרדה מינית
???
יש דרך אחרת
מוזמנת להופיע ככה במסגד אל אקצא :)
את לא יכולה לצפות מאנשים לכבד אותך כשאת לא מכבדת את הדת והאמונה שלהם. אם היא הייתה מופיעה במסגד כבר מזמן היו מורידים לה את הראש, אבל כשהיא הופיעה בכותל חצי עירומה לא נגעו בה. ככה זה ביהדות, אנחנו אנשים בעלי לב טהור.
את לא יכולה לצפות מאנשים לכבד אותך כשאת לא מכבדת את הדת והאמונה שלהם. אם היא הייתה מופיעה במסגד כבר מזמן היו מורידים לה את הראש, אבל כשהיא הופיעה בכותל חצי עירומה לא נגעו בה. ככה זה ביהדות, אנחנו אנשים בעלי לב טהור.
אסור משרפה אלוהים כועס
lyss צודק
לכי למסגד
עוד דוגמה מעולה למה אני לא אוהבת פמיניסטיות כמוך
^ אוי נו זה מעבר לפמיניזם, זה להיות מטומטם
cloudtime
ברור אני בעד דעות שונות
אבל שרושמים פה קללות ואיחולים לא עלינו
זה מפריע לי פשוט גורם לי לבכות כמה העם שלנו קרוע מבפנים בעיקר בעידן הטיקטוק
לצערי גם אנשים פה לא מספיק בוגרים בשביל לקיים דיון נורמלי
ברור אני בעד דעות שונות
אבל שרושמים פה קללות ואיחולים לא עלינו
זה מפריע לי פשוט גורם לי לבכות כמה העם שלנו קרוע מבפנים בעיקר בעידן הטיקטוק
לצערי גם אנשים פה לא מספיק בוגרים בשביל לקיים דיון נורמלי
אחי בן כמה אתה?
גבר על אתה אבל זה טיפה מעצבן כמה אכפת לך
^אם התכוונת אליי אז 17
ברור שאכפת לי אני רוצה עתיד טוב למדינה הזו ולא עתיד של שנאה ושיסוי
ברור שאכפת לי אני רוצה עתיד טוב למדינה הזו ולא עתיד של שנאה ושיסוי
הכי מלכה בעולם
דעתי? שאת והיא טיפשות.
כן התכוונתי לך מר וויד, 17? אתה כותב כאילו אתה בן 30, אל תיקח את זה בצורה רעה
זה ממש לא בסדר... לא קראתי על הכתבה אבל שמעתי על זה קצת.
יש דתיים וילדים שם ובלי קשר זה ככ לא מכבד. אני מבינה, החוק עצבן גם אותי אבל יש דרכים אחרות .
יש דתיים וילדים שם ובלי קשר זה ככ לא מכבד. אני מבינה, החוק עצבן גם אותי אבל יש דרכים אחרות .
יש גבול זה הכותל!!
גברת חכמה אז לכי תעשי את זה גם בואי נראה אם תתחרטי או לא