9 תשובות
תקשיבי, ישמע מפוקפק אבל של ביוטיקר ההוא שקוראים לו סומק בכלל, לא ההיילייטר הרשמי שלהם, פשוט נדיר וזול רצח. והצבעים שלו באמת וואו (נקרא סומק טרקוטה אפוי, משתמשת בהכי בהיר אישית)
אה וגם של רבלון שמעתי גם טוב רק צבע פחות מיוחד חח
קיקו
לי הוא היה mid רצח, לכי על revlon
^^ השרלוט לא נגמר מהר יחסית? הבנתי שהשפורפרת ממש קטנה
דיברתי על השימר אבקה שלהם אבל יש לי גם את הנוזלי וצריך ממש טיפה ממנו כי הוא פיגמנטי
את הסומק שלהם אני מסיימת בחודשיים אבל השימר מחזיק לי
את הסומק שלהם אני מסיימת בחודשיים אבל השימר מחזיק לי
צהוב זוהר הכי קלאסי
עריכה: חשבתי זה על מרקרים
עריכה: חשבתי זה על מרקרים
אני גם צריכהה אם את מוצאת תגידי לי
שרלוטט אהובתיינ
אבל אם את מתכוונת בסופר פראם של רבולושיין נראלי ככה אומרים נדיר העגול הזה בצבע לבן עולה 30 נראלי
אבל אם את מתכוונת בסופר פראם של רבולושיין נראלי ככה אומרים נדיר העגול הזה בצבע לבן עולה 30 נראלי
באותו הנושא: