9 תשובות
אם זו היתה אשמתך אז תשלם חביבי
קחו את זה לבית הדין
אם אתה אשם תפעיל את הביטוח. בהצלחה
שואל השאלה:
מה הקשר, אני אומר שהוא מנסה להוציא לי תיקונים שלא קשורים אליי, דברים שכנראה לא היו טובים מלפני התאונה
אנונימי
אז תדבר עם הביטוח ותסדרו את זה. הוא יצטרך להוכיח שהאופנוע נפגע בתאונה בדרך כזו וכזו
שואל השאלה:
הבעיה היא שאני נהג חדש ועכשיו הביטוח יתייקר בהרבה אם אערב אותם
אנונימי
אז תאלץ לשלם את מה שהוא דורש. אין לך דרך להתחמק מהתאונה הזו, היא כבר קרתה. אני הייתי ממליצה לערב את הביטוח אבל זו בחירה שלך אני מניחה. תשאל את אחד ההורים שלך
ההגיון של האופנוען הוא שאם בכל מקרה מפעילים את הביטוח, אז אין הבדל אם זה יהיה רק תיקון של מה שהיה מהתאונה, או יהיה עם זה גם תיקונים מלפני זה.
אז הפרמייה באמת לא תעלה יותר אם זה יהיה תיקון גדול יותר.
אבל יש כאן 2 דברים. דבר ראשון, שגם אם אתה לא תשלם יותר, בשום אופן אין לתת יד לדבר כזה, שהביטוח יכסה גם דברים שלא אתה גרמת, גם אם אתה לא תפסיד מזה. יש מי שמשלם את זה שלא בצדק, ולא נכון לתת יד לדבר כזה.
דבר שני, ייתכן שהתיקון למה שנהיה מהתאונה בלבד, ניתן לתקן במוסך רגיל, במחיר נמוך ממה שתשלם במצטבר עם עליית הפרמייה ל-3 שנים, בנוסף להשתתפות עצמית. כך שיכול להיות כדאי לך לשלם את זה בלי לערב את הביטוח.
ואז בכלל אתה כן תשלם בעצמך יותר אם הוא יצרף לזה גם דברים מלפני זה.

ומישהו שמנסה לחלוב ממקרה כזה תיקונים לדברים קודמים שלו, לא ראוי לשום עזרה, שום סימפטיה, ושום תיקון נוסף על מה שמגיע לו מהתאונה הזאת לבד.
שואל השאלה:
בסוף שילמתי לו 1500 וסגרנו את העניין למרות שנשבר לו רק מגן בוץ ואני לא יודע כמה עולה דבר כזה
אנונימי
הוא כנראה באמת לא בסדר, אבל אוקיי לפחות יצאת עם נזק לא יקר מידי.

נחמד שעדכנת :)