6 תשובות
יש את התרופה המגעילה הזאת הורודה אנטיביוטיקה אהייתי שותה שהייתי קטנה אבל אם יש לי אני מחכה שיעבור וזהו
בגלל הגשר זה נורמלי לגמרי גם לי היה פשוט הכל רגיש שם אז בעדינות וכשמורידים את הגשר מרגישים הבדל
אני מצחצחת פעמיים ביום
ואני שמנ לב ככל שאני אוכלת סוכר אז הדלקת נהיית יותר גרועה אז עדיף להפחית
ואני שמנ לב ככל שאני אוכלת סוכר אז הדלקת נהיית יותר גרועה אז עדיף להפחית
אנונימית
שואל השאלה:
אצלי זה בגלל הגשר
אצלי זה בגלל הגשר
אנונימית
מברשת שיניים עדינה מאוד עזרה ובעדינות ממש לצחצח את השיניים והחניכיים
מרידול
אבל זה עדיין הולך וחוזר
אבל זה עדיין הולך וחוזר
באותו הנושא: