5 תשובות
כי כלא זה לא כמו להרוג.
אסור לקחת חיים של אנשים.
אנונימי
כי לא מגיע להם למות, מגיע להם שיתעללו בהם.
כי ישראל היא הסיבה שהם יוצאים לפגע בכלל
יש שאלה אם כלא זה מוסרי או לא
אבל להחליט על חיים של בנאדם על פי חוק מדיני זה נוראי
אם יהיה עונש מוות למחבלים- במיוחד שישראל היא זו האשמה שיש פיגועים בכלל- אז ישראל לא תהיה אותו דבר. יסתובבו פה נאצים שפשוט מוציאים להורג פלסטינים. זה נוראי. כי מחבלים יש גם יהודים- ואותם בחיים לא יוציאו להורג. זה חוק מפלה וחוק מחריד.


המחבלים הם תוצאה של דיכוי מתמשך על העם שלהם
אז ברור שהם יצאו לעשות את זה
צהל עושה שם טרור יומיומי
המתנחלים עושים טרור יומיומי
יש כיבוש- זו מילה קשה לישראלים לשמוע- אבל קיים
לא תפסיקו את הכיבוש- לא תוכלו להעניש מחבלים
אני מסכימה עם מה שכלבה אמר אבל אפילו אם הייתי מאמינה שאין כיבוש, אני חושבת שעונש מוות זה לא דבר לגיטימי.
למדינה לא צריך להיות את הכוח לקחת חיים של אנשים כעונש, מהרבה סיבות.
עזבו את זה שזה עונש שאי אפשר לבטל, אם מישהו מתגלה כחף מפשע אי אפשר להחזיר אותו לתחיה, זה מקרה תיאורטי
עונש מוות עובדתית לא מפחית פשיעה ולא מרתיע פושעים, אם אדם בוחר לבצע פיגוע מה שיעצור אותו זה לא עונש מוות ואם כבר עונש מוות מעודד פשיעה יותר חמורה, כי אם אני יודעת שבכל מקרה הולכים להרוג אותי למה לא לעשות כבר עוד פשעים יותר גרועים על הדרך?
נגד עונש מוות בכללי. היו מקרים שאנשים שהואשמו ברצח נשפטו למאסר עולם ורק כעבור 40 שנה התברר שהם חפים מפשע. ספציפית במקרה הזה שיחררו את האסיר ופיצו אותו, אבל אם זה זה היה קורה במדינה בה קיים עונש מוות לא היה אפשר לפצות אותו, הוא היה מת.
מאסר עולם זה מספיק חמור גם ככה