7 תשובות
הלך לי כל המיון טוב ממש, חוץ מהחלק של הקוד שניחשתי ולא עברתי את המיון (קיבלתי היום תשובה)
אנונימי
שואל השאלה:
לא עברת בכלל? או על בסיס מקום פנוי?
לא עברת בכלל? או על בסיס מקום פנוי?
אנונימי
מה היה בחלק של הקןד
גם אני רוב הזמן נחשתי כי לא היה זמן
לי גם הלך נוראי בזה של הקוד
בשאר אני ממש לא זוכר בדיוק אבל בכללי היו בסדר לא חושב שהיה משהו שנשאר מלא או תמיד רק ניחשתי
בשאר אני ממש לא זוכר בדיוק אבל בכללי היו בסדר לא חושב שהיה משהו שנשאר מלא או תמיד רק ניחשתי
לא התקבלתי
בתור בוגר 10 יחל מדעי מחשב עשיתי את המיון של חיל תקשוב ולא התקבלתי בכלל ישלי ידע רחב במחשבים אבל כנראה הם לא רוצים אנשים כמוני מבאס...
באותו הנושא: