3 תשובות
מסכימה ומחזרת אין שום סיבה שהמורה תתקשר להורים
אנונימית
מחזקת
אנונימית
בעקרון לא חןשבת שהיא אמורה להתקשר להורים
אבל היא עושה את זה מתוך דאגה
אבל היא עושה את זה מתוך דאגה
באותו הנושא: