7 תשובות
יש נרסיסו 300 שקל אבל שווה כל שקל אם את אוהבת מתוק אז את האדום אני אישית עובדת את הלבן שהוא יותר עדין אבל יש גם את הורוד שהוא מתקתק עדין עדין יש לי גם אותו מושלם
אין כל כך זולים חוץ מבשמי חיקוי בביוטיקר
אולימפיה מאתיים חמישים שקל קצת קטן אבל וואו איזה ריח טוב
של בילי אייליש
שואל השאלה:
^^ יש לו ריח מתוק או חריף כזה חזק?
יש לך גם את my way
מתוק ברמות^^