11 תשובות
ואו זה ממש מגעיל איך שהמורה הזאת מתנהגת
כנראה *היא* לא מלמדת טוב אז זאת אשמתה
המורה מטומטם או שאתם פשןט עושים האבה רעש במהלך השיעור
גם אצלי זה ככה
כל הכיתה על נכשל חוץ מילדה אחת שקיבלה 87 אז היא היחידה שעברה והמורה אמרה שזה לא בעיה שלה
בסוף כולנו ירדנו הקבצה
תדברו עם המנהל/ת לגבי זה עם עם המחנך/ת שלכם ואל תשאירו ככה
שואל השאלה:
כל השיעור אנחנו בשקט
כולם לומדים בבית ובכיתה ופשוט זה הציונים.
והיא עוד אומרת לנו שזה היה מבחן ממש קל והיא רצתה לעשות לנו יותר קשה
אנונימית
שואל השאלה:
^^לבית ספר שלי לא מזיז כלום. העיקר להצדיק את המורים
אנונימית
בעהי במורה סתם מטומטמת
איזה כיתה את? וכמה יחל?
שואל השאלה:
^^כיתה ט הקבצה א
אנונימית
שואל השאלה:
^^היא אמרה שהוא פשוט יהיה פחות אחוזים בתעודה
אבל עדיין זה נורא מבאס
אנונימית
אוקיי
סביר להניח שהבעיה באמת אצל המורה
תדברו על זה עם ההנהלה או משהו, חבל שסתם זה ידפוק אתכם
שואל השאלה:
ניסינו והיא פשוט אומרת שלא שאין מצב. שאנחנו היינו צריכים ללמוד יותר ולהכין שיעורי בית (שיהיה ברור שכולם מכינים שיעורים וכולם התחילו ללמוד כפול ברגע שהיא נתנה את החומר שזה שבועיים לפני המבחן)
אנונימית