7 תשובות
כי זה נראה טוב
יושב טוב על הגוף
אז מה שאתה אומר בעצם זה שרק לסביות לא לובשות אפור?
למה אתם אוהבים שאנחנו לובשות טרנינג אפור / טייץ שחור?
סיימ סיימ
כי כל הבנים נמשכים לבנות עם חולצות בז'
אני דווקא אוהבת ורוד