9 תשובות
תתמקדי במציאות ובחפצים סביבך,
תתארי לעצמך חפצים, כמו-
כיסא קשיח או מרופד
תתמקדי במציאות ולא בתחושות
בהצלחה!! את יכולה לעשות את זה, אני מאמין וגאה בך!!
יהיה בסדר זה בסך הכל רק אודישן אין ממה להיות בלחץ, בהצלחה!
הכל לטובה הכל יעבור אמא אמרה אל תפחד מהכל, קח נשימה זה יעבוד, תן רק טוב רק טוב יחזורר
לדחוף טוש לתחת זה תמיד מרגיע
אנונימי
איך היה???
שוקולד עוזר
איך היה יקירה?