11 תשובות
מתגעגע/משעמם לו/נואש
ועוד מיליון סיבות
בטח או שהוא מתגעגע או שמשעמם לו
תהרגי אותע
אולי הוא רוצה לחזור
שואל השאלה:
אבל הוא כבר חודשים עושה תזה. מה הבעיה פשוטלשאול אפ הוא רוצה לחזור
אנונימית
אז תבקשי שיפסיק להתנהג כאילו שלא נפרדתם
שואל השאלה:
כבר חסמתי / סיננתי והוא מצא דרכיפ לתקשר איתי . אני לא מבינה מה עובר לו בראש כאילו אתה רוצה לחזור תגיד
אנונימית
השאלה אם את מוכנה לחזור עם מישהו שאובססיבי אליך?
שואל השאלה:
אני ממש אוהבת אותו עדיין והוט יודע את זה והוא לא כזה אובססיבי הוא כאילו שולח מדי פעם זה די מסובך אבל אפ הוא רוצה לחזור מה הבעיה פשוט להגיד
אנונימית
כן את צודקת ממש. כמו שאמרת. מה הבעייה לשאול אותו אם הוא רוצה לחזור.
מעולה את.
באותו הנושא: