6 תשובות
שואל השאלה:
לא אני דווקא עם בנייה אנטומית והציפורניים שלי ארוכות פשוט חמישה נשברו ואני עם השלמות ועוד אחת עוד שנייה נשברת אז אני יצתרך לקצר הכל ואין לי כוח לזה
אנונימית
את לא חייבת לקצר הכל
תגידי לה שתשלים לך את הציפורניים השבורות, קחי בחשבון שיש מצב שהיא תיקח לך יותר כסף על זה

דבר שני סתם שתדעי אין דבר כזה בנייה אנטומית :)
שואל השאלה:
ברור שיש מבנה אנטומי
היא שמה חומר על הציפורן וזה מחזק אותם
וככה רובם גדלו וכן על השלמה זה עשר שקל יותר
אנונימית
ברור
יש מבנה אנטומי אין "בנייה אנטומית"
מבנה אנטומי זאת שיטת עבודה
^על פי מה את אומרת את זה?!

הציפורן הטבעית שלך תמשיך לגדול תמיד (במידה ולא תפצעי באזור צמיחה של הציפורן)
בנייה לא תהרוס לך את הציפורניים ולא תאט לך הצמיחה.
אני כן ממליצה לך לעשות רגיל (לק ג'ל עם מבנה אנטומי) ופחות לעשות בנייה כי עדיף שתתרגלי לאורך בכל פעם מאשר שפתאום יהיה לך ארוך ולא תדעי להסתדר איתו.
כן אבל הבנייה הורסת את הציפורן
זאת אומרת שכל מה שעשית עליו את הבנייה לא רלוונטי כבר ותצטרכי להוריד את זה, זה גם לא הכי בריא והן יצמחו יותר לאט מאשר שתתני להן לצמוח באופן טבעי