5 תשובות
את יכולה בתכלס כל יום בוקר או ערב
אחרי שאת שוטפת פנים
תרטיבי את הפנים עם מים טיפה ואז שימי 3 טיפות מבלי לגעת עם האפליקטור בפנים ואז תמרחי על כל הפנים וצוואר
יש לך הוראות בקופסא של האמפולה איך להשתמש ומתי
תכנסי לעמוד של דקל יש לה הסברים
האמת שבגלל שאת צעירה את בכלל לא צריכה
אבל פעם ביום בבוקר לפני קרם לחות וקרם הגנה
אני חושבת שלוש פעמים בשבוע בלילה