6 תשובות
נעצתי (מצטרף לשאלה)
לא, זה עובר אחורה אבל לא קדימה, זאת אומרת אתה יכול לעשות הכל ביב' אבל לא הפוך
שואל השאלה:
אז זה פשוט יעלם לי?
מה יקרה עם השעות?
אנונימית
בעיקרון בשביל הצטיינות חברתית אתה צריך 60 שעות בכל שנה, אז כל דבר יותר מ60 הולך לך להישג של "יאי, עשיתי x שעות התנדבות! " אני עכשיו בי' ועשיתי 222 שעות אז המטרה שלי זה לפחות 300 :)
שואל השאלה:
אייך את ב י ועשית 222 אמאלה אני עשיתי 54 וזה הכי הרבה בשכבה איפה אתה עושה?
אנונימית
אני בפרוייקט first של הבית ספר שלי, אנחנו בונים רובוט ואז מתחרים, בסוף יש גם בגרות בזה של 5 יחל והתבגרות כפי שהבנתי לא קשה מדי)