3 תשובות
סבבה אבל ישראל כרגע במשבר ולא יכולה להתמקד בהם כל כך. בנוסף יש לנו סוג של משבר עם ארצות הברית בגלל ההפיכה של ישראל לדמוקרטיה חלולה, ולכן הם לא יעזרו לנו ממש
שואל השאלה:
עדיף מאשר שיהיה איומים או מעשים עם פצצה גרעינית
אנונימי
לדעתי לא כי זה יפתח במילחמה ישירה איתם