7 תשובות
אנשים צריכים להבין שאלה לא רק השמאלנים אלא הפגנה של כל המדינה. הרפורמה הזאת תדפוק אותנו וחבל שאתה עיוור מכדי לראות את זה.
גם הימנים עשו הפגנות די לחפור
שואל השאלה:
לא עיוור אני פשוט חודב שזה משהו שיתרום ולט צריך לצאת למלחמת אחים רוב העם תומך בהחלטה הזאת מעל 2,500,000 אזרחים וזה בלי ילדים וכאלה
לא עיוור אני פשוט חודב שזה משהו שיתרום ולט צריך לצאת למלחמת אחים רוב העם תומך בהחלטה הזאת מעל 2,500,000 אזרחים וזה בלי ילדים וכאלה
אנונימי
חאלס לחשוב שהמחאה היא רק של השמאלנים היא לא היא גם של הימנים ביחד עם השמאלנים אלא שלא הולכים בעיניים עצומות עם כל השלטון הזה
שואל השאלה:
טוב בסדר לא קיבלתי תשובה מספקת כל מצביעי הימין תומכים בזה אז דיי לשקר
טוב בסדר לא קיבלתי תשובה מספקת כל מצביעי הימין תומכים בזה אז דיי לשקר
אנונימי
^ זה פשוט לא נכון. אתה יכול להמשיך להכחיש, נראה לאן זה יוביל אותך
אוהבים לעשות רעש פינצר נובח נובח קודח בראש ולא נושך
באותו הנושא: