4 תשובות
מותר הכל. בכללי ממליצים עד 00:00 אבל זה בסדר גם עכשיו.
שואל השאלה:
ואי כל המשפחה שלי ישנה ואני רוצה לקרוא עכשיו את הקריאת שמע אבל אני לא רוצה שישמעו אותי וידעו שאני ערה כי כבר ממש מאוחר..מה לעשות?
ואי כל המשפחה שלי ישנה ואני רוצה לקרוא עכשיו את הקריאת שמע אבל אני לא רוצה שישמעו אותי וידעו שאני ערה כי כבר ממש מאוחר..מה לעשות?
אנונימית
שואל השאלה:
מותר לקרוא בלחש אבל שאני אשמע את הלחישות?
מותר לקרוא בלחש אבל שאני אשמע את הלחישות?
אנונימית
עד עלות השחר אומרים הכל.
בראש חודש לא אומרים תחנון
בראש חודש לא אומרים תחנון
באותו הנושא: