4 תשובות
מותר הכל. בכללי ממליצים עד 00:00 אבל זה בסדר גם עכשיו.
שואל השאלה:
ואי כל המשפחה שלי ישנה ואני רוצה לקרוא עכשיו את הקריאת שמע אבל אני לא רוצה שישמעו אותי וידעו שאני ערה כי כבר ממש מאוחר..מה לעשות?
אנונימית
שואל השאלה:
מותר לקרוא בלחש אבל שאני אשמע את הלחישות?
אנונימית
עד עלות השחר אומרים הכל.

בראש חודש לא אומרים תחנון