3 תשובות
אני חושבת שאת בסדר לגמרי. את מבינה את שני הצדדים וגם מנסה לכבד אותם במידה שווה. זה הגיוני שבחרת ללכת עם סבתא שלך, מאחר שהייתה לה יום הולדת, ואני מאמינה שזה מציב אותה בעדיפות גבוהה יותר - נוסף לכך שהיא אישה מבוגרת ולא תמיד יוצא לבלות איתם בחוץ (במיוחד כשזה מרצונם). כמובן שזה מבאס שאמך ביטלה, אבל תמיד תוכלו לקבוע פעם נוספת. תסבירי לאמא שלך שאת מאוד שמחת ומודה לה על ההצעה, אבל סירבתי כיוון שזו הייתה יום ההולדת של סבתא שלך ורצית לכבד אותה. את מוזמנת גם להציע שתלכו בהזדמנות אחרת. מאמינה שגם אם אמא שלך התבאסה, היא תבין ותעריך את היוזמה שפנית, הסברת את עצמך והצעת ללכת בפעם אחרת.
שואל השאלה:
כן אמרתי לאמא שלי שאם היא רוצה אפשר ללכת ביחד בשישי או שבת(שאר הזמן אמא שלי כל הזמן עובדת ואנחנו בקושי נפגשות)
אבל פשוט מרגיש לי רע שאמא שלי ממש התבאסה כי כבר אמרתי כן והיא אמרה לבן זוג שנלך ועכשיו היא מחפשת תירוצים למה לבטל איתו(כי היא לא רוצה להגיד את האמת)
אנונימית
שואל השאלה:
הוא יודע שיש יום הולדת ושהולכים למסעדה אבל אמא שלי לא תגידי לו אחרי המסעדה הם הולכים לסרט אבל אני לא רוצה שאתה תבוא גם ותפגוש את ההורים שלי אז נבטל ונלך יום אחר
אנונימית