6 תשובות
כן יש המון לדוג אני
אני ורוב המדינה (לדעתי
כן כמעט כולם. אבל זה יותר תלוי במוצא (אצל רוסיים זה בדרך כלל לא ככה)
אנונימית
כן בוודאי,
דווקא אצל רוסים הרוב כן יודעים את שפת ארץ מוצאם בשל העובדה שהגיעו יחסית מאוחר והשפה די נשמרת ומדוברת בבית,
אך רוב האוכלוסיה שעלתה לארץ עלו ארצה עוד בשנות ה50 שזה כמובן ארצות ערב, פולין וכו'
כן אני חצי רוסיה ולא יודעת רוסית
אנונימית
רוב הרוסים יודעים ומדברים רוסית,


יש עניין של שימור השפה
בכל העולם מקובל לדבר את שפת -האם בבית
בארה"ב הרבה מאוד היספנים יודעים ומדברים ספרדית
סינים מדברים סינית וכך הלאה
דווקא רוב האיטלקים לא מדברים איטלקית