6 תשובות
אני אוכלת בלי חלב בכלל
כן, תתביישי.
לא, ככה זה נשאר קרנ'צי
טוב השם שלך זו "המוזרה הזאתי"
אבל באמת לא מבינה למה אנשים עושים מזה סיפור
זה לא ניתן כתוב בתורה עכשיו או משהו
אבל באמת לא מבינה למה אנשים עושים מזה סיפור
זה לא ניתן כתוב בתורה עכשיו או משהו
בושה
גם אמא שלי
באותו הנושא: