9 תשובות
ואוי לגמרי
נמאס מכולם שם.
למה אבל מה הןא עשה?
כן יאללה שיעוף
תלמד לקבל תוצאות בחירות דמוקרטיות שהוחלטו על ידי רוב של בוחרים.
גם נמאס מבנט ויאיר לפיד..
להזכיר לכם מה קרה שבנט היה ראש ממשלה? ודרך אגב ביבי נבחר על ידי הרוב ולא כל מה שבתקשורת בהכרח נכון ורוב ערוצי החדשות שמאל קיצוני אז...
הוא לא ילך הביתה.
אם הוא יתפטר הוא יאבד את כל הכוח שיש לו.
הוא הרבה דברים, אבל טיפש זה לא אחד מהם.
שואל השאלה:
הכל זה בגלל שאף אחד לא יכול לשבת עם ביבי כי הוא בסתכסך עם כולם אז אין ממשלה רחבה
אנונימי
איכס ביבי שיחנק אמן