8 תשובות
תתעלם וזה יעבור
תתעלם אם תצדיק את זה הם יציקו לך יותר ויחזרו על זה שאתה מקנא וזה
אבל אם תתעלם ותראה שאתה חזק הם יפסיקו להציק לך
אל תנסה להצדיק את עצמך כשהן מדברים על זה תהיה אדיש
פשוט להתעלם, מה אכפת לך?
אין מה לעשות. אתה לא חייב דין וחשבון לאף אחד תזכור שאתה זה שנפרדת ממנה ומותר לה לעשות מה שבא לה. אם אתה לא מקנא אז תתעלם
תתעלם ואל תנסה להילחם איתם שאתה לא . פשוט תתעלם ותיהיה אדיש . ואתה תמיד יכול להגיד שאתה לא מקנה אלה מרחם על החבר שלה .
תתעלם וזה יעלם