11 תשובות
כן ואז צריך לאזן..
אנונימית
טסטורון של מה?
שואל השאלה:
איך לאזן? ובין מה למה?
מה הז אומר
אנונימי
כן, זה משתנה מאדם לאדם
וואי
אנונימי
רופאת הורמונים יכולה לומר במדויק
אנונימית
מבחינה ביולוגית זה לא נכון להגיד את זה
ואם נקבה נולדת ככה כנראה משהו לא תקין
וואי וואי
אנונימי
וואי
אנונימית