7 תשובות
שואל השאלה:
תודה, אני אגיד3> ^^
תודה, אני אגיד3> ^^
אנונימית
בשמחה
שואל השאלה:
אני לא רוצה שהיא תרגיש רע עם עצמה...^^
אני לא רוצה שהיא תרגיש רע עם עצמה...^^
אנונימית
תסבירי לה שלא התכוונת לתת לה הרגשה כזאת ובסך הכל ניסית להסביר לה שלפעמים הבדיחות האלה נהיות כבר לא נעימות ושאין לך סיבה לתת לה להרגיש רע
ואין לך מה להרגיש רע עם עצמך את הרגשת שנמאס לך שצוחקים עלייך וניסית לעצור את זה מה הבעיה בדיוק ??
ואין לך מה להרגיש רע עם עצמך את הרגשת שנמאס לך שצוחקים עלייך וניסית לעצור את זה מה הבעיה בדיוק ??
פשוט תגידי לה שלפעמים צריך לדעת לעצור
בטח שהגיוני
תדברי איתה על זה מבינה את ההרגשה שלך
תדברי איתה על זה מבינה את ההרגשה שלך
הגיוני לגמרי את צריכה לדבר איתה ולהסביר לה מה מותר לצחוק עליו ומה לא.
באותו הנושא: