6 תשובות
אני בדיוק סיימתי לפני דקה את להציל את 6..
אני הכי אוהבת את היחס שלו למשפחה שלו, הוא אח מדהים והוא סובל את החיים שלו בשביל האחים שלו ומוותר על החופש שלו ויותר מאח מדהים העובדה שהוא עדיין מתנהג מדהים לאמא שלהם ראוייה להערצה לדעתי כי למרות שהיא לא מתעללת בהם כמו האבא היא מבוגר אחראי ולא משנה מה הוא תמיד המשיך לעזור לה. וגם בלי קשר הוא מצחיק ומציאותי כזה
הכל
בעיקר זה שהוא אבוד
הוא אח טוב ודואג לשאנון
את מדברת על להציל את 6?
אם כן עוד לא קראתי
אני ממש אוהבת את זה שהוא נאמן ודואג לאחים שלו ותמיד שם בשבילם הוא ממש כמו אבא בשבילם
מה אני לא אוהבת חאחאחא