8 תשובות
ממש לא
הכי טבעי בעולם
הכי טבעי בעולם
אולי פשוט את תעברי מקום
את תצאי בסדר גמור, תעברי מקום
את תצאי בסדר גמיר
אגב אולי תתקרבי לנהג?
תרגישי יותר בנוח לדעתי
תרגישי יותר בנוח לדעתי
אם תגידי בצורה יותר מנומסת כמו "אכפת לך לשבת במקום אחר? אני מעדיפה לשבת לבד" אז זה בסדר לגמרי.
הגיוני מצידך.
באותו הנושא: