14 תשובות
לא ממש
לא
אם זה מחזור ראשון אז לא
יש מקרים חריגים, אבל אם אחרי גיל 16 עוד לא קיבלת זה כבר מצריך בדיקת רופא...
שואל השאלה:
אמרתי , בת 17 וחצי-18
אמרתי , בת 17 וחצי-18
אנונימית
^ אוקי אז כן ממליצה לך ללכת לגניקולוג זה לא תקין
^^^ גיל קבלת מחזור לרוב זה לא תורשתי.
תראי רופא ותתייעצי איתו.
תראי רופא ותתייעצי איתו.
שואל השאלה:
אבל איך זה לא תקין? קיבלתי כבר אז זה לא משנה , לא?
אבל איך זה לא תקין? קיבלתי כבר אז זה לא משנה , לא?
אנונימית
^בת כמה את? אם אם את עברת את הגיל 13 לפחות בשנתיים ואמא וסבתא שלך קיבלו בגיל הזה אז זה לא תקין ואת צריכה ללכת לבדוק את זה
שואל השאלה:
סבתא שלי קיבלה ב13 וגם אמא שלי
סבתא שלי קיבלה ב13 וגם אמא שלי
אנונימית
^^^ זה שקיבלת זה סימן טוב, ובכל זאת זה עיכוב רציני.. הייתי מציעה רופא ליתר ביטחון
תלוי אם גם אמא שלך וסבתא שלה קיבלו מחזור בערך באותו זמן אז עוד אחשהו אבל אם אמא שלך קיבלה ב13 ואת כבר בת 16 ולא קיבלת מומלץ ללכת לגניקולוג
^ את קיבלת כבר ויש לך פשוט הפסקה? אם כן אז זה יחסית נורמלי עד איזה גיל 20 אם אני לא טועה
שואל השאלה:
לא קיבלתי בוודאות , הייתי ילדה מודעת לזה וכל פעם שהייתי מרגישה משהו הייתי בודקת לא הייתי מפספסת את זה
לא קיבלתי בוודאות , הייתי ילדה מודעת לזה וכל פעם שהייתי מרגישה משהו הייתי בודקת לא הייתי מפספסת את זה
אנונימית
באותו הנושא: