3 תשובות
הייתי עושה לו שלום עם היד ואם הוא היה מתקרב אז הייתי ניגשת לדבר איתו
הייתי מעיזה אבל אין לי למה
לא.
אבל זה סתם כי אני טמבלית, אני חושבת שכדאי לגשת בעיקרון.
אבל זה סתם כי אני טמבלית, אני חושבת שכדאי לגשת בעיקרון.
באותו הנושא: