7 תשובות
לצערנו לא ניתן
גם זה לא גזענות
כי אם לא היו קוריאניטת בלהקה
זה לא היה בכלל קייפופ
שואל השאלה:
וגם זה לא שאני שומעת שירים שלהם זה פשוט נראה מגניב
אנונימית
שואל השאלה:
כבר חשבתי על זה תקשיבי אבל יצעקו עליי אנשים
אנונימית
^^ וואו תקשיבי שהתגובה שלך ממש ריגשה אותי כי אני שנים חולמת להיות איידול וכולם רק יורדים עליי כל הזמן גם שכתבתי פה שאלה בסגנון כולם אמרו לי 'יעבור לך' וכל מיני אז כאילו לראות מישהי שבאמת תומכת באנשים ולא סתם מורידה זה באמת מרגש 3>
תעשי ניתוחים
סתם סתם
Zm
דבר ראשון לא כל האיידולים קוריאנים מאיפה הבאת את זה
שתיים לכי תעשי אודישנים עד כמה שזה נשמע מופרך ולא הגיוני מה יש לך להפסיד??? אם יש לך את הכשרון והכל לזה לכי על זה אל תתני לאף אחד לעצור אותך
אני אתמוך שתדעי שכבר יש לך מעריצה אחת
באמת אני אומרת תעשי אודישון דיגיטאלי וככה תדעי אם יש לך עוד מה לחלום עליו או שלא :)
אמג תודה איזה חמודהה אתת
מה ברורר כל דברים שכתבתי נכון גם לגבייך ומי שיורד עלייך אל תקישבי לו פשוט אל הם סתם מורידים מהערך שלך מה שאת רוצה לעשות את יכולה3>
ומצטערת שכתבו לך את זה זה נשמע ממש עצוב :(