4 תשובות
מודה אני לפניך מלך חי וקיים. שהחזרת בי נשמתי בחמלה. רבה אמונתך. (:
שואל השאלה:
קצת קצת יותר ארוך, ישלך?
אנונימי
מודֶה / מודָה / אֲנִי לְפָנֶיךָ מֶלֶךְ חַי וְקַיָּם, שֶׁהֶחֱזַרְתָּ בִּי נִשְׁמָתִי בְּחֶמְלָה, רַבָּה אֱמוּנָתֶךָ:..
ואני מאמינה שגם שמע ישראל.
שְׁמַע יִשְׂרָאֵל ה´ אֱלהֵינוּ ה´ אֶחָד:
בלחש - בָּרוּךְ שֵׁם כְּבוד מַלְכוּתו, לְעולָם וָעֶד:
אנונימי
זה מה שצריך להגיד איך שפותחים את העיניים. הייתי בבית ספר דתי, אז אני יודעת.. לא צריך יותר מזה. גם אין בזה שם ה'.. כי אסור להגיד שם ה' לפני שמצחצחים שיניים (: