6 תשובות
שואל השאלה:
חחח כל אחד והטעם שלו אני אוהבת את הסגנון הזה מאוד
אנונימית
לא נשמע רציני זה מתכון לאסור
הוא יכול להשאיר בך צלקות קשות. שומר נפשו ירחק. בהצלחה רבה
איך בנות נמשכות לאנשים כאלו, אני מאבד תקווה.
לא כדאי אבל זה לא כאילו תקשיבי למה שאנשים אומרים לך כאן
אנונימי
אחלה זיון אבל לא גבר לחיים
אנונימי
שווה את הניסיון אבל קחי טיפה מרחק