9 תשובות
שואל השאלה:
כנראה אבל למה אין לו סיבה
כנראה אבל למה אין לו סיבה
אנונימית
יש אנשים כאלה לצערי,
מתעלמים. זה לא חדש.
מתעלמים. זה לא חדש.
יש אנשים שרע להם ומה ש"עוזר" להם להרגיש טוב יותר זה לפגוע באחרים. זה לא היה אישי אלייך
אנונימית
אנשים מחפשים להוריד לך את פשוט צריכה ללכת לדבר איתו ולומר לו שזה לא היה במקום ואת מעוניינת לדעת למה הוא אמר את זה .
כל הכיף שלו זה בזה שאת בוכה מזה, אם זה לא מעניין אותך ואת מתעלמת ממנו הוא גם יפסיק וגם לא יהנה מזה
פשוט שימי עליו זין
יותר קשה לעשות מאשר להגיד אני יודע אבל תשתדלי
מדבר בתור מפיץ שנאה באינטרנט
פשוט שימי עליו זין
יותר קשה לעשות מאשר להגיד אני יודע אבל תשתדלי
מדבר בתור מפיץ שנאה באינטרנט
חסר לו ביטחון כנראה
אולי אין לו רגשות בעצמו
או שהוא מהאלה האנוכיים מידיי שחושבים רק על עצמם ושוכחים שגם לאחרים יש רגשות
אולי ממש התעללת בו אז הוא מנסה להכריח אותך לעשות את הדבר הנכון (טוב תכלס זה לא המקרה שלך זה ספציפי)
אולי אין לו רגשות בעצמו
או שהוא מהאלה האנוכיים מידיי שחושבים רק על עצמם ושוכחים שגם לאחרים יש רגשות
אולי ממש התעללת בו אז הוא מנסה להכריח אותך לעשות את הדבר הנכון (טוב תכלס זה לא המקרה שלך זה ספציפי)
רוע לב...
ה' ישמור.
אנשים בלי ערכים...
ה' ישמור.
אנשים בלי ערכים...
יש אנשים ממורמרים בחיים, הם פוגעים באחרים כי מיליון ואחת סיבות. אם כל הזמן נחפש את הסיבות ללמה לא באמת נדע. תצתרכי לשאול אותו.
להסביר לו שזה לא נעים לך ולהסביר שזה פגע בך.
יש אנשים שעבר עלייהם יום רע /תקופה רעה והם פשוט לא חושבים פעמיים ומוצאים הכל על אנשים שלא מגיע להם את זה.
להסביר לו שזה לא נעים לך ולהסביר שזה פגע בך.
יש אנשים שעבר עלייהם יום רע /תקופה רעה והם פשוט לא חושבים פעמיים ומוצאים הכל על אנשים שלא מגיע להם את זה.
שואל השאלה:
vampire דייקת ממש את צודקת
vampire דייקת ממש את צודקת
אנונימית