4 תשובות
רק אם היה לי טוב שם
לא נראלי כי הוא כולה מנהל שלך הוא לא חבר או משהו יותר אישי אני מקווה...
תלוי למה עזבתה
אם הייתם בקשר טוב אז כן. זה נחמד ממש