11 תשובות
תנסי אולי לדבר עם המחנכ/ת שלך לראות מה תוכלי להגיד בצו הראשון או שתדברי עם ההורים שלך. בטוח מישהו יוכל לעזור לך עם זה ולהגיד לך עם מי תוכלי לדבר בשביל לעשות גם שירות לאומי
אנונימית
שואל השאלה:
יש לי פסיכיאטר במאי, רק אחרי הצו
מה אני צריכה לומר להם בצו ראשון? לבקש קבן?
לא לשתף פעולה או פשוט לומר להם שאני לא חושבת שאני מתאימה להתגייס?
אנונימית
שואל השאלה:
ניסיתי לדבר עם חיילות מהבית ספר, והן רק ניסו לשכנע אותי להתגייס, שאלתי את המורה שלי והיא אומרת שיסבירו על זה בהמשך אבל בינתיים רק מדברים איתנו על למה חשוב להתגייס ואיך הולך שם התהליך. אף אחד לא טורח לעזור לי בלקבל פטור
אנונימית
שואל השאלה:
ושלא תבינו לא נכון. אני ככ רוצה לתרום, לתת את החלק שלי אבל אני לא מתאימה למסגרת הזו. אני רוצה להוריד מעצמי לחץ נפשי והצבא כנראה רק יחמיר את זה. שירות לאומי נשמע לי יותר מתאים למישהי כמוני, לתרום בצורה אזרחית ותוך כדי לטפל בעצמי ולקבל עזרה (טיפול פסיכולוגי וכאלה)
אנונימית
שואל השאלה:
כן אני אשמח שנדבר, אני אשלח לך הודעה.
^
אנונימית
דרך אגב, אל תפחדי משיחה איתם, בתור אחת שלא אוהבת שיחות(עם כל אחד, גם עם כאלה שאני מכירה), בסך הכל, הם מאוד נחמדים וכולה גג שנתיים מעלינו(במיטב):)
שואל השאלה:
אני לא מפחדת חח, אני אנזה לשתף אבל נטו בשביל לצאת משם. אני לא אחת שאוהבת לדבר בכללי
אנונימית
זה ממש בסדר, מבינה אותך, בהצלחה!
אני לגמרי מאמינה וחושבת שכן:)
ובהצלחה!
שואל השאלה:
אוקי תודה.. אני אנסה לדחות את הגיוס
זה יעזוק רם יש לי חוות דעת מפסיכולוג? הוא רשם שהוא רואה שיש לי חרדה והפיכונדריה
אנונימית
הכל בסדר, את בן אדם וזה אנושי לגמרי שיש לך מצב נפשי לא משהו, חיבוק ממני!3>
כל הכבוד על כך שאת כן מעוניינת לתרום, בדרך כלשהי(לא באמת משנה אם גיוס לצה"ל או שירות לאומי, כל תרומה מבורכת בעיניי), זה גם ממש בסדר שאת חושבת שלא תסתדרי עם המסגרת הצבאית, שוב, את בן אדם וזה טבעי לגמרי.
מציעה שתדברי על זה בראיון האישי שבקרוב תלכי לפסיכיאטר שיוכל לאבחן אותך בקשר למצבך הנפשי ויעזור לך, סביר להניח שיתנו לך לדבר עם קב"ן(קצין בריאות הנפש) ושם באמת תרגישי חופשי לדבר איתו על מה שאת מרגישה, אני מכירה מישהי שנתנו לה פטור והיום היא בשירות לאומי.
דרך אגב, מזמינה אותך לדבר איתי בפרטי, על מה שעובר עלייך או כל דבר שאי פעם תרצי3>

עוד משהו, המליצו לך פה בתגובות לדחות את הצו ראשון, את יכולה לנסות ולהגיד להם שאת ממתינה לתור רפואי שאת חושבת שחשוב שיהיה לך לפני הצו ואם הם יכולים לקבוע לך בתאריך אחרי, שיהיה לך נוח. צריך להתקשר למיטב, 1111, אם אני לא טועה, הנושא הזה קשור בשלוחה 1(גיוסים, זימונים וכו').