6 תשובות
את\ה יכול\ה לחשוב על זה כחיובי או על הצד השלילי.
אני הייתי אומרת תודה, והולכת. ( עד שמישהו מציע מיוזמתו מסטיק\סוכריה)
ברור שלא
לרוב כן
לא בהכרח.
יכול להיות ויכול להיות אבל אני תמיד שמה בתיק סוכריית לימון או מנטה כדי לרענן את הפה אם את חושבת שיש לך ריח..